آقاي پكيج آقاي پكيج .

آقاي پكيج

پكيج برقي بخريد، اكسيژن ذخيره كنيد!

استفاده از پكيج برقي اين روزها، به خاطر مزيت هايي كه نسبت به ديگر سيستم‌‌‌هاي گرمايشي دارند، بيشتر شده. مهم ترين مزيت آن، اين است كه هر واحد سيستم گرمايشي مستقل خودش را دارد. ما در اينجا‌‌‌ مي‌خواهيم يكي از انواع آن، يعني پكيج برقي را بيشتر بررسي كنيم و اطلاعات بيشتري را با شما در ميان بگذاريم.

آيا پكيج با برق كار مي كند؟

بله. نوع برقي آن با برق كار‌‌‌ مي‌كند. پكيج برقي ، همانند پكيج‌‌‌هاي عادي كار‌‌‌ مي‌كند و تفاوتي كه با ديگر انواع آن دارد، اين است كه به جاي گاز يا گازوييل از برق استفاده‌‌‌ مي‌كند.  در اين دستگاه، جريان برق توسط المنت تعبيه شده، به گرما تبديل‌‌‌ مي‌شود. اگر در جايي زندگي‌‌‌ مي‌كنيد كه به گاز دسترسي نداريد، يا اينكه از خطرات استفاده از گاز‌‌‌ مي‌ترسيد، نوع برقي آن برايتان انتخاب مناسب تري است. البته بهتر است بدانيد كه اين دستگاه از برق شهري، يعني برق ۲۲۰ ولت كار‌‌‌ مي‌كند و برق مصرفي آن با همان تعرفه محاسبه‌‌‌ مي‌شود. اين دستگاه نسبت به ديگر انواع پكيج ، مزايا و معايبي دارد. بياييد آنها را باهم مرور كنيم.


برچسب: قيمت پكيج، خريد پكيج، پكيج زميني، پكيج ديواري، معايب پكيج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۵:۲۲ توسط:تكتم اصغري موضوع: نظرات (0)

سوالات متداول درباره پكيج (نصب، خريد و آشنايي با انواع پكيج )

پكيج دستگاهي است كه به عنوان جايگزين موتورخانه مركزي استفاده شده و آب گرم مصرفي مورد نياز خانه را فراهم مي‌كند. پكيج ها در دو نوع ديواري و پكيج زميني وجود دارند. استقبال از پكيج ديواري به دليل امنيت بالا، در سراسر دنيا رو به ‌افزايش است و در ايران هم بسياري از ساختمان‌ها، به آن مجهز شده‌اند. اين دستگاه‌ها مانند هر وسيله ديگري نياز به مراقبت دارند تا احتمال مواجه‌شدن با مشكل، در مدت استفاده از آنها كم شود.

ما در اين مقاله قصد داريم شما را با مشكلات و معايب پكيج كه در مواقع ضروري ممكن است به آنها نياز پيدا كنيد و سوالات متداولي كه، در زمان خريد پكيج يا نگهداري و تعمير آن، با آنها مواجه مي‌شويد آشنا كنيم. پس همراه ما باشيد.


برچسب: قيمت پكيج، خريد پكيج، پكيج زميني، پكيج ديواري، معايب پكيج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۴۳ توسط:تكتم اصغري موضوع: نظرات (0)