آقای پکیج آقای پکیج .

آقای پکیج

طریقه هواگیری پکیج در ۵ مرحله

فصل سرما نزدیک است و دیگر زمان این رسیده که سری به پکیج‌های خود بزنید و مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید. هواگیری پکیج از آن دسته اقداماتی است که هر چند وقت یکبار باید انجام شود. طریقه هواگیری پکیج چند مرحله‌ی ساده دارد که در زمان کوتاهی انجام می‌شود. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دلتان می‌خواهد خودتان تعمیرات و کارهای فنی خانه را انجام دهید، ما به شما طریقه هواگیری پکیج را آموزش می‌دهیم. اما قبل از شروع آموزش طریقه هواگیری پکیج بهتر است کمی درباره علت هواگیری پمپ پکیج برایتان بگوییم.
 

یادگیری طریقه هواگیری پکیج چه ضرورتی دارد؟


گاهی اوقات پکیج به سروصدا می‌افتد و علت آن را نمی دانید. با گذشت زمان در لوله‌ها هوا وارد شده و وجود هوا در مسیر لوله‌های پکیج باعث ایجاد سروصدا خواهد شد. وجود هوا باعث می‌شود که پکیج کارایی بالای خود را از دست بدهد و در کارکرد آن اختلال به وجود بیاید. در صورتی که انجام این کار را پشت گوش بیندازید، ممکن است پکیج آسیب ببیند و برایتان دردسر درست کند. پس دست به کار شوید و قبل از شروع فصل سرما طریقه هواگیری پکیج را یاد بگیرید و انجامش دهید.

آموزش طریقه هواگیری پکیج


پکیج انواع مختلفی دارد. اما نحوه هواگیری در آنها باهم فرقی نمی‌کند. برای مثال طریقه هواگیری پکیج دیواری گازی و طریقه هواگیری پکیج برقی با هم تفاوتی ندارد. قبل از اینکه هواگیری پمپ پکیج را شروع کنید، لازم است یکی از شیرهای آب گرم منزلتان را باز کنید تا پکیج روشن شود و آب گرم در جریان بیفتد. حالا با ما همراه باشید تا طریقه هواگیری پکیج را مرحله به مرحله یاد بگیرید.

۱ – در انواع پکیج‌ها و برندهای مختلف پیچ هواگیری پمپ تعبیه شده است. این شیر معمولا در انتهای پمپ قرار گرفته است.

۲ – بعد از اینکه پیچ هواگیری را پیدا کردید، به وسیله‌ی یک پیچ گوشتی آن را خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید.

۳ – با این کار مقداری آب و هوا با سروصدا از آن محل خارج می‌شود. حواستان باشد که محیط اطرافتان کثیف نشود و آب خروجی باعث ایجاد سوختگی نشود.

۴ – بعد از مدتی سروصدا کم می‌شود و دیگر هوا از آن خارج نشده و فقط از پیچ هواگیری آب خارج می‌شود. این یعنی اینکه هواگیری را به طور کامل انجام داده اید.

۵ – حالا باید پیچ را ببندید. برای این کار آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و از بسته شدن آن اطمینان حاصل کنید.

اگر دفترچه راهنمای محصول خود را دارید، می‌توانید هواگیری را با توجه به دستورالعمل آن انجام دهید. برای مثال برای یادگیری طریقه هواگیری پکیج بوتان و یا طریقه هواگیری پکیج ایران رادیاتور می‌توانید به دفترچه راهنمای پکیج بوتان مراجعه کنید

 

هواگیری پکیج را باید سر وقت انجام دهید تا از مشکلات آن در امان باشید. در غیر ان صورت دستگاهتان انرژی بیشتری مصرف کرده و در مقابل کارایی کمتری خواهد داشت. در این مقاله طریقه هواگیری پکیج در چند مرحله بیان شد. اگر فکر می‌کنید که هواگیری پکیج را خوب یاد نگرفته‌اید، حتما از یک متخصص کمک بخواهید.

 
 


برچسب: طریقه هواگیری پکیج دیواری، طریقه هواگیری پکیج برقی، آموزش طریقه هواگیری پکیج، طریقه هواگیری پکیج بوتان، طریقه هواگیری پکیج ایران رادیاتور،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۹:۲۹ توسط:تکتم اصغری موضوع: نظرات (0)